Födelsedagen närmar sig...

Nu börjar födelsedag närma sig vilket innebär mer och mer panik. Inte för att jag ska fylla år och bli äldre. Det kommer jag nog inte få förens jag fyller 21. Då får det räcka tycker jag. Men däremot för vad man kan önska sig. Än så länge ligger nanon och en väska i top. Men det är ju så dyrt. Och det kan väll inet vara så att jag bara önskar mig dyra grejjer. Jag vill önksa mig skojjiga saker som mina syskon kan fixa också. Men jag kommer vekrligen inte på något. Det är så svårt. Det känns som att om man önskar sig något väldigt billigt kan man lika gärna köpa det själv, och vad är det då för idé att önska sig det.

Saken är inte den att jag ogillar att få icke påkostade saker. För det spelar absolut ingen större roll. Det är väll snarare det att jag inte är bra på att önska mig dom.

Nej jag får nog ta och tänka lite på listan ett tag till, det känns taskigt att önska sig två så passs dyra saker. Det är ju nästan som att kräva dom.

Kommentarer
Postat av: Nadja

Önskar dig parfym :D det är alltid bra o ha

Postat av: L

det är faktiskt jättebra! fast jag har iofs redan en parfym jag gillar. använder dock parfym så sällan att den aldrig kommer att ta slut.

2006-11-14 @ 15:28:59
URL: http://flisens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback