helgen som gått

Nu är det fem minuter till midnatt och ett bra tillfälle att sammanfatta helgen.

Slutade 3 i fredags på White efter att ha suttit i typ 2 timmar och väntat på att min handledare skulle komma tillbaka från sin lunch. Var tvungen att möte Clara vid tåget klockan 3 så då stack jag, vi får väll ta det imorrn istället. En timma senare kom moster och Erik. På kvällen var vi och lyssnade på Tomas brors band någonting. Jaja det var en riktigt god Tacobuffé (och det kändes som fräsch och rolig mat!). Det var svinkallt ute och för att hinna med bussen fick vi springa från Sibbarp till Ön. Lite småjobbigt och mina knän mådde inte alls bra efter en springtur i Keds.

I lördags var det Köpenhamn som gällde i sämsta möjliga tänkabara väder. Men det blev fint sen så det var ju iaf skönt. Köpte godis på systrarna greene medan mamma storshoppade och senare sprang jag på en fin BH på H&M. Jag han dessutom med att dricka varm choklad (chokladpinne i varm mjölk, underbart) och äta en korv på danskt vis. På kvällen var det gåsmiddag och jag åt ingen svartsoppa. Men gåsen var väldigt god med ungsbakta äpplen. Äpplena får jag ta och göra någon mer gång.

Lite senare bar det av på maskerad. Kanske inet världens roligaste kväll men det var kul att se alla som hade klätt ut sig för det var så många som hade ansträngt sig. Själv var jag Mimmi och vi får se om det kommer upp en bild senare. Såg även pinoccio shakea loss med en julgran.

Idag har jag varit på Alnarp och fikat hos pappa. Efter det åkte kusinerna hem och sen var det tennis. Vet allvarligt talat inte vad som har hänt med min tränare. Hon har blivit helt galen. Om hon fortsätter såhär kommer jag snart börja likna något som kallas (små)tränad. Fast det skulle väll iofs inte vara helt fel.

Och nu sitter jag här... och det kan man ju fråga sig varför. I veckan gäller det verkligen att få ihop alla projekt som ska vara klara till nästa vecka. Men nu har jag iaf beställt nya linser vilket gör mig lite gladare :D

Kommentarer
Postat av: fliickan

Heej! Kul helg du verkar ha haft, du får ring och berätta mer om den nån dag ;D

Postat av: Nadja

Det låter som en super händelsefull helg !

2006-11-13 @ 09:55:59
URL: http://nayjay.blogg.se
Postat av: L

fliickan: vi rings imorrn :D
Najda: jo det var fullt upp :) hände mindre trevliga saker också, men det känns inte värt att dela med sig av.

2006-11-13 @ 21:20:06
URL: http://flisens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback