high score

I fredags var det Idol och jag fick se min älskade Marcus sjunga.... haha det kanske är lite att överdriva, men han är faktiskt sjukt bra. Sen var det chilling med min ninis och Coyote Ugly. Riktigt skön film, det var ju ett tag sen man såg den. Jävel vad snygg "mr O'Donnel" är... om man han nu hette så. Aja hursomhelst. Lite hipphipp efter det också. 

Igår var det ingen aktivitet över huvudtaget ända tills bowlingen. Och jag den serien gick till världshistorien som Lisens bäswta serie någonsin. Jag är helt ofantligt dålig i bowling. Tror jag fick runt 60 poäng sist jag bowlade. Nu lyckades jag skrapa ihop 111 poäng. Känner mig riktigt stolt faktiskt och pojkarna blev rejält knäckta när jag vann :D

Sen var det ju tänkt att man skulle hinna dra ut med mamma på stan och köpa vagabondskorna i helgen. Men det hanns ju inte med. Hoppas dom inte tar slut för då har jag nämligen ingen reservplan.

Sitter och lyssnar på Timglas med Winnerbäck och den är ju bara för underbar.

Res mig upp ge mig lust att hänga på
jag ska värma dig anna jag ska lyssna och förstå
för trots all tomhet, trots det timglas som sliter i oss
ska vi hitta en väg ändå
hitta en plats ändå
hitta ett hem vi två

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det för speciellt med Markus? Så fantastisk tycker jag inte att han är...

Postat av: flisen

om man blundar och lyssnar förstår man... haha nej men iris var helt underbart bra. har väll fastnad där någonstans.

2006-10-01 @ 12:39:49
Postat av: Anonym

timglas - ja tack, så underbar;)

2006-10-07 @ 18:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback