hjärtat som gjorde min dag

Kände mig lite illa till mods idag när jag kom hem efter fysikprovet, det är ju aldrig kul med prov. Men idag kom att ljusna upp trots alla mörka regnmoln ute.

Tog min dagliga tur in på
Ytligheter och kollade in alla dom små trevliga inläggen ända tills jag kom till ett speciellt där vinnaren av Sweezeheart pincetten korades. Läst inte igenom inlägget så noga men fastnade vid att mitt namn stog utskrivet. Fick lite lätt fnatt och var tvungen att messa Hanna. Haha. Det är ju faktiskt första gången som jag skickar in på en tävling så oddsen att vinna är ju inte så stora. Men om några dagar kommer väll ett litet paket på posten med mitt alldelles eget lilla hjärta :D

Vad är det man säger - tur i spel, otur i kärlek. Det stämmer väldigt bra idag på mig. Men nu har jag min pincett att glädjas åt.


110973-73



Kommentarer
Postat av: Fliickan

Grattis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback