le dimanche

Idag har nog varit min ineffektivaste dag på länge. Eller hela helgen igentligen. Men ja, det har varit frukstansvärt skönt. För en gångs skull har jag verkligen bara velat vara hemma och mysa själv. Såååå skönt.

Hanna panna skrev att alla behöver någon som kan lyssna på all skit dom säger och faktiskt låtsas att dom tycker det är intressant. Som ett litet svar på det ska jag säga att jag tycker det är ganska trevligt att älta :D i viss mån iaf. Men idag var långt under gränsen för vad man (eller jag) blir deprimerad av, så det var bara roligt. Har försökt plugga lite fysik nu på eftermiddagen och det har varit såå tråkigt, så det var underbart skönt att prata med Hanna. Hoppas nu bara att allt ordnar sig så vi ses på höstlovet. Men det ska nog inte vara något större problem.

Gjorde högskoleprovet igår och kände mig riktigt uppgiven eftersom jag fick 1.1 när jag gjorde det på internet i fredags. Men det gick ändå bra (med tanke på att jag fick hjärnsläpp på första delen och var tvungen att räkna om EN uppgift i 20 min och inte han svara, eller chansa, på 7/20 frågor) och jag lyckades skrapa ihop 90/122 p. Vilket borde innebära ca 1.5 (möjligtvis 1.4) i poäng. Så jag är nöjd. Nu är det bara att se framåt till nästa prov och hoppas på att det går ännu bättre då.

Ibland känner jag mig så fruktansvärt korkad. Finns en liten söt butik som verkar ha skitsnygga kläder som jag har tänkt gå till i ett år nu. Men det har aldrig blivit av (känner mig alltid så utstirrad i små butiker). Och nu när jag har letat efter Svensson jeans så har jag kommit på att det är ju den affären som allt handlar om. Det är därifrån dom kommer, det är ju Svensson affären. Längesen jag kände mig såhär blåst av mig själv. Så nu ska jag dit på tisdag har jag bestämt mig för och prova jeans. Och jag hoppas för allt i världen att de passar för isf har jag ett par nya vackra denimfärgade oblekta jeans utan krusiduller med övermycket själ :D


110973-72110973-71


Kommentarer
Postat av: kerstin

Åh, Svensson Jeans - aldrig hört talas om. Va kul. Ska kolla in. Tack för tipset. Kram.

Postat av: flisen

ja gör det. ska gå och pröva det första jag gör imorrn efter skolan :D

2006-10-23 @ 16:59:35
URL: http://flisens.blogg.se
Postat av: Albinkristin

Thank you for the resources. Keep up the good work!

2008-10-21 @ 11:23:36
URL: http://albinkristin.20six.nl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback