The Sartorialist

The Sartorialist är utan tvekan min favoritstreetstyle sida (även om sthlmstreetstyle också är kul att kika in på) men tyvärr så uppdateras den alldelles för sällan.

För det första är verkligen alla bra klädda. På många andra sidor tycker jag att det känns som att vissa har blivit plåtade bara för att dom ser helt onormala ut. Vissa har verkligen en egen och rba smak, men vissa... jag ska inte kommentera det mer. Men på the Sartorialist kan man inte komma ifrån att alla är väldigt välklädda.

Anledning två till att jag gillar sidan är att dom har en oförskämt bra fotograf. Han/Hon vem det nu är kan verkligen det där med att fota, jämför bara färgerna och fokuseringen med t.ex. bilderna på facehunter. (inget ont om facehunter som även den är väldigt bra)

Ibland önskar jag verkligen att jag var kille. Iaf om jag fick se så oklanderlig ut som killen här nedanför. Sötaste leendet dessutom :D Och jag och randigt, det går bara inte att säga nej till.

110973-74



Kommentarer
Postat av: Weceedee

Big tnks for interesting and useful site!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback