Äntligen garderob

Fick ett rum med snedtak i samband med att vi flyttade. Hatar snedtak det är så himla svårmöblerat. Fast det är lite mysigt på samma gång. Pillar och försöker fixa i ordning. Man kan typ inte sätta upp hyllor för väggarna är helt knäppa, men vi har iaf lyckats få upp en klädstång och en vajer till ett draperi. Och min idé om garderob blev bra trots allt. Jag har varit lite smått nervös men nu känns det iaf superbra. Korten är blixtfula. Jag hatar att ta kort på kvällen. Det blir så grälla färger och med en vanlig kamera blir ju blixtljuset så himla centrerat men det syns iaf hur det ser ut. Nästa projekt bli att fålla och sy draperiet men jag orkar inte just nu. Nu räcker det med att ligga och kolla på hela projektet för att göra mig glad. Åh jag är så glad. Haha

image170

Kommentarer
Postat av: Fliickan

Ah, lisen, det är jätte fint ju! Har du målat golvet eller nåt? Kommer inte ihåg att det var svart...

Postat av: Sara

Det blev ju hur bra som helst!

2007-04-02 @ 21:31:17
Postat av: Lisen

hanna: jo jag har målat golvet svart. får se hur länge det håller. men det är ganska bra för jag påminns verkligen direkt om när jag behöver dammsuga :D

sara: tack:D

2007-04-03 @ 17:41:41
URL: http://flisens.blogg.se
Postat av: linnea

gud vad smart!

2007-04-10 @ 16:07:41
URL: http://ping.blogg.se/
Postat av: lisen

tack tack

2007-04-17 @ 18:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback