Absolutely beautiful

Åh vad underbart.
Malmöfestivalen är slut (vilket suger) men vilken avslutning det blev.
The Ark är och förblir ett av dom grymmaste band som finns på scen. Dom är helt sjukt bra live verkligen. Jag var med från första sekunden (vilket sällan händer) och höll ut trots det långa klädbytet till extranumret. Underbart.
Jag menar kan det bli finare än när en publik på 25000 helt plötsligt går över och sjunger forever young och sedan körar till Calleth You Commeth I. Underbart helt underbart. Målet av dom självgoda arkarna var att få publiken i extas. Och jag är fan fortfarande i extas. Jag vet inte vad jag ska säga.


image200

Kommentarer
Postat av: fliickan

Lisen, nu får jag panik, vill också på konsert!!

Postat av: lisen

haha ja du borde varit med. det var grymt

2007-08-29 @ 21:55:27
URL: http://flisens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback