en trevlig vecka

Har faktiskt gjort något förutom att plugga den här veckan och det är ju alltid trevligt.

I Onsdags blåste det så in i så det var knappt att jag ville ta mig till stan. Men snälla pappa skjutsade och fika på espresso house blev det för längre pallade vi inte gå :P Har numera testat Latte Machiato för att vara lite radikal. Haha. Det smakade som mjölk men kaffesmak. Men det var gott och precis vad jag behövde.

Igår så var det först orkester och numera står det DÖDA! över mina noter med en söt dödskalle i hörnet. Det var min dirigents metod för att få mig att spela starkare. Tror det var ganska effektivt. Sen var det emergenza... tror jag det heter. Vet inte men det var en musiktävling på Arena 305 iaf. Ställde upp för min kompis Christinas kompis och röstade på deras band. Fast det var inte så svårt att göra det, dom var grymma. Och gick vidare gjorde dom dessutom så någon gång i april eller något är det Mejeriet i Lund som gäller för oss : D Kolla in
C'mon Crimson på myspace (min källa till visdom). Var hemma tolv och gick väll och la mig halv två så jag har inte varit allt för pigg idag men det har inte gjort något.Och eftersom jag var smart nog att köpa ett par öronproppar efter första halvan av första låten jag hörde så har jag inga problem med öronen för en gångs skull. Idag är en trevlig dag.

Kommentarer
Postat av: Malena

Läs om alla hjärtans dag på min blogg:http://malenasplace.blogg.se/020207101637_alla__hjrtans__dag.html
Vad gör du på alla Hjärtans Dag??
Kram M

Postat av: anna

Hejsan!!

Jag har startat en ny blogg i syfte att vi alla ska kunna hitta ett bra presenttips när det är dags att köpa presenter! Jag vet själv hur jobbigt det kan vara, och det är tänkt att det ska gå att hitta något bra på sidan :)
Jag kommer att försöka att lägga upp en ny present varje dag, men jag kommer inte att ha fantasi till hur många som helst! :)
Har ni något bra presenttips som ni brukar göra eller köpa själv?! Det kan vara vad som helst!

Skriv vilken presenten passar till och vart den går att köpa/ hur man gör den!! Mejlen är [email protected], och bloggen är http://dagenspresent.blogg.se

Vore jättesnällt!!! tack så mycket . :)

2007-02-03 @ 21:46:05
URL: http://dagenspresent.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback