Lördag

Sitter och lyssnar på musik och undviker min skolväska, äter även Vika bröd. Mums. Aja. Ska ju tänka på lite frågor angående "lördag". Det är en sjukt bra bok, tycker jag. Man känner sig delaktig i berättelsen eftersom berättaren hela tiden kommer med anekdoter som knyter an till vad som händer. Kan vara svårt att förstå ibland vad det är som händer men när man väl har fattat hur boken är uppbyggd leder detta bara till mer spänning. NI MÅSTE LÄSA DEN. Numera vill jag dessutom bli hjärnkirurg. :D


110973-149

Kommentarer
Postat av: Isabella

kolla på Sko Uno i stockholm ifall du bor där.. där finns de alla färger.. borde finnas brunt!

säg till ifall du inte bor i Stockhome så kan jag köpa de åt dig. svara i min blogg för jag e så glömsk :P

Postat av: Sussi

Riktigt söta skor!

2007-02-02 @ 15:55:40
URL: http://pusssuss.blogg.se
Postat av: lisen

Isabella: ja jag får ta och kolal runt lite :D

Sussi: av någon anledning tror jag kommentarerna hamnar på fel inlägg... men ja dom är säkert söta :D

2007-02-02 @ 16:15:16
URL: http://flisens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback