Betyg

Har nu fått reda på engelskan.Vad jag verkligen hoppades på skulle bli ett MVG blev ett MVG tack vare nationella proven. Jag har aldrig tidigare varit med om att nationella proven har dragit mig uppåt, det har alltid varit tvärtom annars. Men men det är bara att tacka och ta emot.

Nu är det bara franskan att oroa sig för och möjligtvis även Historian. Men den skiter jag i så länge. I dag är den inskrivningsdag för betygen men det går ju alltid att ändra dem i efterhand. Klockan halv 9 igår ringde min fransklärare och talade in ett meddelande (på franska) på min mobil, gulligt Hélène, och meddelade att jag skulle lämna in mitt CV med personligt brev idag. Så det satte jag mig och skrev på klockan 11 när jag äntligen var hemma och hade ätit och allt. Klockan 10 äver 1 blev jag klar. Jag har verkligen inget flyt alls i språket när jag skriver. Så komplicerat att formulera sig och allt sånt. Hoppas nu bara att hon tar det här som något fördelaktigt för mitt betyg för jag tyckte själv att jag var ganska duktig. Jag är rädd för franskbetyget.... Hjälp.


Kommentarer
Postat av: Samunia

Ja, jag vill också helt gå på Chalmers. Det har alltid varit 20.0 på arkitektur, men förra året var det rekordlågt... runt 19.8 låg gränsen. Så man kanske har en liten chans;)

Postat av: Samunia

Men att du ännu inte sprängt 20.0 och 19.8 är ju skitbra! Alltid en början. I värsta fall kan man ju tenta upp betygen efter gymnasiet.

2007-06-10 @ 18:53:59
URL: http://samunia.blogg.se
Postat av: Wilhelmmarianne

Wonderful and informative web site. I will recomend this site... Excelent work

2008-10-24 @ 11:44:05
URL: http://wilhelmmarianne.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback