dagens myspace

Okej. Johnossi. Underbart band. Sjukt coolt med ett tvåmannaband måste jag säga. Synd att jag missade dom när dom besökte malmö. Men jag är ju inte arton än. Ett halvår kvar....

Men iaf. Så jag tänkte bjuda på en Johnossilåt idag. Har två favoriter men tar den andra en annan dag för idag är en uppåtdag.

Alltså Johnossi med Man Must Dance.
Skönaste frasen: "How many times do they have to tell you that it's perfectly fine for you to dance around naked when you're all by yourself"

Johnossis Myspace


 

Kommentarer
Postat av: sanna

åh johnossi :) sebbe hörde dem på augustibuller för ett tag sen. lyckades hitta hela albumet och sen är man fast ;)

Postat av: lisen

haha jag vet dom är grymma :D

2007-05-10 @ 20:17:10
URL: http://flisens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback