Pirates... mm...

Jag är galen i Pirates. Men filmen var en aning lång. Eftersom jag dessutom är en sucker för musik så njöt jag av musiken i filmens svaga stunder. Tyckte ändå att det var ett grymt slut. Bra bra. Men första filmen är nog grymmast trots allt. Jag måste definetivt ha ett piratesmaraton snart. Jag menar. Hur fel kan det bli att njuta av Johnny Depp i ett antal timmar.

För att ta det hela i kronolgisk ordning:
I fredags så var det Pirates med allihopa. Fikade först på barista (nytt fairtrade café, känns bra att göra en insatts :P) och dom har defenitivt stans coolaste glas, dom är dubbla på något sätt. Filmen börade kl 10 och Royal är aldrig fel att gå på bio på. Det var faktiskt riktigt längesen. Hur mkt jag än gillar att ligga hemma i soffan och kolla på film så är det bättre på bio. Enda nackdelen är väll att mina knän inte klarar av dryga två timmar i en biostol, inte baken heller för den delen. Var väll hemma halv 3 och försökte kolla på Gilmore Girls men somnade och vaknade med linserna i.

Var uppe och iväg klockan elva.... fy sjutton vad trött jag var ska aldrig mer bestämma tid vid elva en lördag. Men sen kastade jag boll, spelade tv-spel och kollade på Hornblower. Hann med två stycken långfilmslånga avsnitt och sen var klockan mkt och jag trött så då stack jag hem. Det hela var mkt trevligt. Måste definetivt se fortsättningen av serien, skepp och sånt är jag ju svag för.

Och idag har det varit morsdgsbrunch hos mamsen och jag försökte göra ett kort till henne. Tänkte rita en bild av henne så hittade jag en från när jag och Tyrung var små. Det blev inet dåligt men det blev inte särskitl likt heller. Men lite kan man iaf se att det är hon (hon förstog tom vilket foto det var jag hade ritat av). Och nu sitter jag här och jobbet börjar om 35 minuter. Tur att mamma är snäll och kör mig dit.


Kommentarer
Postat av: Tobiasvera

Big tnks for interesting and useful site!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback