Shoreline

Läste precis att Anna Ternheim ska spela på Malmöfestivalen. Riktigt riktigt roligt. Varför, varför, varför vill folk avskaffa Malmöfestivalen?!Och jag vet att finns dom som bor i stan och så. Jag bodde i stan förra året på en gata där alla transporterade sig till och från Mölleplatsen hundra gånger per kväll. Det är värt det. Jag bodde väll inte på värsta stället. Men jag tycker nog ändå att det var ganska mysigt att ha massa människor så. vad jag skulle komma till var ju Anna Ternheim iaf. Underbart kan jag bara säga. Jag vill stå på Mölleplatsen och höra Shoreline... : )

image192

Kommentarer
Postat av: ElinAlexi

Vilken cool bild :)

Postat av: lisen

kolla in Anna Ternheims myspace för fler fina bilder.

2007-06-07 @ 13:41:33
URL: http://flisens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback