Dagens Soundtrack

Young Folks - Peter Bjorn and John

Alla som ser på Greys har ju hört den här låten. Jag vet inte men jag tyckte inte ens den var särskilt bra första gången jag hörde den. Men oh. Den är bra. Lyssna. Myspace förslagsvis :P



Haha. Läste ett gammalt inlägg där jag bestämmer mig för att onsdagar ska bli min aktiva dag. Bra det har gått. Men kan det räknas som aktivt att plugga. Det tycker jag. Då kommer fråga 2. Pluggar jag..... Svar:... det får vi se imorrn om jag har gjort tillräckligt.

Matteprovet hade gått bra by the way nu är det bara fysikprovet (där jag inte ens svarade på sista frågan) engelskprovet (där jag gissade halva provet... minst) och kemiprovet (som kändes bra men jag vet att jag har fel på minst en liten uppgift och på en stor och viktig). Så helt ärligt känner jag mig inte särskilt cheery. Jävla prov.

Kommentarer
Postat av: Christina

Hej du! Tänkte att jag skulle få träffa dig imorgon på mazetti, men kom på att du är ju ute på praktik. Hoppas att du har det bra och att du har fått nått roligt jobb någonstans! Puss och kram :)

2007-11-04 @ 19:32:25
Postat av: Emilianalbertine

really enjoyed the site even learnt a few things on the way, keep up the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback