Daugava

Nu har Winnerbäck äntligen fått ut ett nytt album. jag kan inet säga att det var stormkförtjusning vid första lyssningen även om vissa låtar såklart satte sig i mitt hjärta direkt. Men den är ganska annorlunda mot de senaste albumen och jag tror bara att jag behöver vänja mig vid soundet. Men nu. Udnerbart.

Det är signering på folk och rock i övermorgon och jag överväger starkt att gå. Jag vill så gärna ha skivan och att få den signerad vore ju definetivt någonting. Har en signad skiva. Men den fick jag per post så jag har inte träffat mister Winnerbäck själv någon gång. Så nu är det dags. :D

Underbart.

image211
image212

Kommentarer
Postat av: Robban

Albumet ligger hemma i brevlådan och väntar! Kan inte klockan ticka lite snabbare så att man får åka hem någon gång :) Spänd av förväntan....

Postat av: sanna

fick skivan i födelsedagspresent. det var inte helt fel måste jag säga. bra uppladdning inför stundande konsert :D

2007-09-27 @ 17:51:06
URL: http://sannispannis.blogg.se
Postat av: Robban

Klart du måste få den signerad, när du har chansen! Hälsa från mig oxå :)

2007-09-27 @ 23:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback