abstinensbesvär

Jag är verkligen inte beroende av att blogga på något sätt. Men när jag äntligen äntligen kan skriva att våren är kommen, då funkar inte skiten..

Igår iaf. Cyklade till mazetti och det var varmt. Det blåste varmt. Det fläktade varmt. Jag fick ha på mig mina solglasögon och fåglarna kvittrade något helt galet. Jag visste inte att jag kunde bli så lycklig av våren.

I fredags var vi på crown. det var jättedålig musik. Men jag hade skoj ändå. Halv 2 hittar vi inte till dalaplan (jag är inte malmöbo så det är okej) men vi kommer fram tillslut och har lite chill efterfest med några piloter. eller dom sa att dom skulle bli det iaf. Men det tvivlar jag på. Iaf jaja. Cyklade hem själv halv 6-6 och det var helt underbart. Jag träffade två människor som var uppe och gick morgonpromenad. Men innan crown var det möllan och... godlen hette det nog. Men iaf, det avr så mysig när man kom dit för det var alldelles varmt och jättemycket människor ute. Jag fick vibbar från i somras och tågluffen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback