jag borde ha blivit...

...elitidrottare.

Jag har tänkt på det här. När jag var på blodcentralen någon gång i februari och kollade om jag fick ge blod hade jag relativt bra blodvärde, bra blodtryck och låg puls. Dom trodde jag var idrottare. På en ganska seriös nivå. Jag har inte rört mig för utom min cykling till skolan sen i oktober. Då tränade jag gympa på friskis och svettis en gång i veckan. Att få ihop detta till att jag tränar mycket är en omöjlighet. Så det var ju väldigt bra för mig. Kanske kommer det från pappa för dom trodde han var bloddopad en gång när han kollade sig. Det var han inte :). 

Men det verkar ju ändå som att jag har ganska bra förutsättningar. Jag borde ha satsat på att bli elitidrottare.

Spelade lite sax idag. Min lärare sa att det lät bra. Och jag blev mycket glad. Spelade nämligen provspelningsstycket till AMK och jag har övat 2 gånger sen förra lektionen. Så det känns bra. Tänkte ringa imorrn. Sjukt nervig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback