Sthlm

Har haft en jätterolig vecka verkligen.

Första Hannas studentskiva. Träffade massor av trevliga armymänniskor och käkade kanelbullar halv ett på natten på seven-eleven för att sedan återvända till skivan. Det borde man alltid göra när man är ute.

Degade sen två dagar i Hannas källare för att sedan träffa orkestern. Sov på ett logemente på livgardet i kungsängen. Det var lärorikt. Typ att det är skitkallt på natten där och att man behöver minst två yllefiltar. Annars drar man på sig en förkylning vilket jag gjorde. Kollade på AMKs repa och sen gick vi på stan. Köpte godis och käkade kebab och gick 25 minuter på vasamuséet. Gratis, har fortfarande lite ångest över den olovligheten. Repa på kvällen för att inse att vi suger. Inte bara jämfört med AMK utan generellt. Men insikten kom till oss först efter att vi hade hört dem. Nästa dag blev vi väckta kl 6 av att 35 vänrpliktiga AMKare spelade en marsch i korridoren utanför våra rum och efter det var det upp och hoppa för att göra morgongymnastik, man blev pigg iaf. Men nu jag har fortfarande träningsvärk i magen. Fick lära oss lite grundexercis eller vad det heter och kolla på modevisning av alla deras uniformer. Hade ett mycket givande rep med dom på eftermiddagen och kan nog ärligt säga att jag inte har lärt mig mer på det senaste året än vad jag gjorde under dom tre timmarna. På kvällen spelades det volleyboll och jag kunde gå och lägga mig mycket trött.

På söndagen var det in till sthlm för att ställe i ordning på berwaldhallen. Vi fick spela i foajen vilket jag tycker är lite prestige även om det bara är i foajen.  Ut på stan iaf och satt på Max i några timmar för att sedan återvända och spela. Fick lyssna på AMKs första programhalva och dom är så jävla grymma. Sen var det hem, och nu när jag har slappnat av i tre sekunder har hela sjukan kommit över mig.

image234

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback