studentslag

Dagens soundtrack: Pacific! - Sunset Blvd

Har suttit och prövat min studentmössa lite idag. Det var ju sol och man kan inte hjälpa att man börjar tänka på studenten. Iaf inte jag. Och planera. Har skickat ut lite fler inbjudningar och ska skicka en del per brev. Till gudföräldrar och så. Hoppas dom kommer. Men jag har ju fortfarande inte hittat någon klänning. Inte för att jag har letat aktivt sen min och Annas jättedåliga shoppingrunda. Men ändå. Ska till någon affär i Lund nästa helg som mamma sa skulle ha. Tänkte även åka till topshop. Och sen ska jag finkamma H&M, vero moda, kanske gina tricot mest för att vara säker på att det inte finns någon godbit där, benetton. Kanske vågar jag mig in på spirit. Men jag är inte så himla sugen på en dyr klänning faktiskt. Vore skönare att bara hitta en fin billig. Som man dessutom kan använda igen. Sen är jag ju fortfarande inte helt inne på en vit. Eller jo den får vara vit, men det är inte huvudkravet. Somrig ska den vara.

Ska töja min studentmössa några millimeter nu i veckan. Annars sitter den faktiskt bra. Men jag ångrar mig lite att jag tog en massa brodyr och skit istället för en strimma. Det hade varit snyggt. Men men det är inte hela världen.

Verkliga klänningar och drömklänningar finns ju iaf. Även om jag inte har hittat den rätta än iaf.

image235

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback