VÅR

Idag är första riktiga vårdagen, sjukt härligt verkligen. Elsa har varit här och vi har suttit på baksidan i kjol och shorts och pluggat. Eller startat att plugga och sen bara latat oss. Sen gick vi på promenad. Det var också skönt.

Igår var det klassfest hemma hos Hanna. Första klassfesten jag har varit på, har varit bortrest de andra gångerna. Men det var faktiskt mycket trevligt. Men jag var sjukt taggad och ville dansa. Så vi stack vidare till musikalens efterfest. Trodde ju att det skulle bli KB igår. Men det här gick mycket bra det också. Dansa fick jag iaf.

Snart är det middag, och ikväll har jag lust att dega. Men vet inte hur bra det kommer att gå. Imorrn ska jag göra labbrapporter. Jag ser mycket fram emot det. Som tur är har jag iaf ingen engelskredovisning.

Åh det är sol, det gör mycket för mig. Och nu ska jag få fräscha ben inför studenten. Inte bruna, men fräscha.

Kommentarer
Postat av: Felixmelissa

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback