Shine a little light, Shine a light on my life

Nu kanske. Aix känns väldigt mycket närmare nu. Vi kanske har fixat en lägenhet efter alla om och men. Och det gör det hela sjukt verkligt.

Igår var det Saras 21 år och en månadsfödelsedag och det firades med saftkalas. Jag blev så mätt att jag inte ens orkade äta upp min andra tårtbit. Det var faktiskt lite pinsamt måste jag medge. Men min mage för sötsaker har minskat drastiskt efter sommarens måfflande som slutligen blev för mycket för mig. Uppenbarligen. Natten avslutades med ett Disneylåtsmaraton och jag måste medge att jag är sjukt impad av allas sånginsatser. Natten spenderades på ett liggunderlag som inte var allt för bekvämt i Sara och Simons vardagsrum.

TIllbaka i stan vid lunchtid idag och köpte ett äpple för att neutralisera munnen. Man kanske alltid borde ha med sig en tandborste i väskan för säkerhets skull. Iaf nästa gång jag åker till lund. Sen fika på Cosmopolitan med Elsa, Hedvig & Amanda. Alldelles för längesen, men vad skulle vi göra när vi hade halva landet emellan oss. Men nu är jag tillbaka iaf och allt jag gör är ju att sköta tvätten här hemma så det är ju inte så tidskrävande.

Nattens godnattsång: Hamburg Song - Keane


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback