Ensamt

Oj vad ensamt det känns här.

Är i en väldigt vemodig sinnesstämning. Har varit och käkat hos Nicolas med Sofia, Ben och Aron. Och sen gick jag och Sofia hem och kollade på all fin julbelysning. Och jag blev något helt sjukt typ deppig. Jobbigt. Jag vill inte lämna det här stället. Det är ju underbart. Och man börjar verkligen connecta med folk nu. Surt, verkligen.

Samtidigt vill jag verkligen hem och träffa alla underbara människor.

Och nu sitter jag här i lägenheten och det känns något fruktansvärt tomt. Och det är ingen (värd) inne på vare sig msn eller facebook, och jag vet att klockan halv 3 på natten så ska inga normala människor vara inne. Men jag kan ju för tusan inte prata med någon på något sätt. Varför är ingen inne på skype. Är det ingen annan som känner sig lonesome tonight. Som en liten extra bonus har jag två obesvarade sms. Pallar inte. Stop och belägg. Inga mer!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback