Helgen

Åh äntligen är det påsklov. Väldigt välbehövligt även om det faktiskt bara var 3 veckor sedan det var sportlov.

Jag känner att studenten börjar smyga sig på. Dte är inte så himla långt kvar. Tror jag ska sticka upp på stan imorrn och kolla efter klänning. Kolla bara. Och sätta in pengarna från Aix och posten. Har ju fortfarande inte gjort det. Måste verkligen få tag i det. dte är nog ändå 4000 eller något.

I fredags var det KB och Anna hade varit duktig och fått dit stora delar av klassen. Så det var skoj. Plus att Djn hade ett påskägg med godis. Så det var gott. Jag kände mig toksnygg i min paljettklänning även om jag hade vissa tvivel om den i början, men rädslan för att vara överklädd vändes till att det kändes skönt att bli uppmärksammad. Igår gjorde jag verkligen ingenting. Vilket var sååå skönt. Kollade lite på Grey's och somnade lite. Käkade lite mat och sen stack jag och passade barn. Hon har blivit så stor och söt och jag har ju inte passat henne på ett halvår så det hade hänt en hel del. Hade tydligen lite pengar innestående så jag var mycket glad när jag fick dubbelt så mycket som jag trodde att jag skulle få. Mycket välbehövligt. Idag då. Satt ute på vår bänk på framsidan och det var faktiskt skönt. Hade dock inga solglasögon så det blev för ansträngande för ögonen tillslut för att jag skulle orka sitta kvar. Borde borde borde borde sätta igång med projektarbetet... eller svenskan... eller kemin... eller... Jag orkar inte!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback