dagen

har haft konsert idag. vi spelade jättefint. vad jag inte hade räknat med var alla barn som var nybörjare. men det är fint att påminna sig sjäv om hur mcyket man faktiskt har utvecklats. ibland glömmer man så lätt bort.

för tillfället äter, lever och sover jag med min fysikbok. det är min närmaste vän och ovän. jag ska ha MVG. nu är det fokus som gäller för min del.

jag ska få funktionära på arvika. asskoj. ska få vara på campingen men det blir nog skoj. vi ska inet göra så mycket mest "vara kompisar" med dom som bor där. och det kan väll inte bli så himla svårt.

gjorde ett snedsteg idag, får se om det går att komma undan det lika lätt som förra gången. åh i helgen ska jag ut. jag måste dansa. jag ska fira att fysikprovet gick bra (eller åt helvete) vi får se. men fredag eftermiddag ser det iaf ut som det blir fika med saknade christina och linda.

Dagens soundtrack: För en lång lång tid - Håkan Hellström

Kommentarer
Postat av: Christermelisa

Nice site, welcome to my


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback