Friday I'm in love

Tio i åtta igår flög min tandställning av. Underbart. Digitala bilden kom in igår och jag är nöjd. Bara kommentaren kvar till det hela nu. Såg den sista kvarten på little miss sunshine också och den är ju så underbar. Synd bara att man inte hade kommit in i den rätta little miss sunshine andan. Men hennes dansscen är svårslagen.

Fika på stan gamla flickorna. Det var på tok för längesen och såklart var jag dessutom tvungen att springa tillbaka till tandläkaren så dessutom allt för kort. På kvällen utgång men först hemma hos Elsa mycket trevligt och KB hade bra musik! Riktigt bra musik. Dom spelade jag är en vampyr, you are the light och vi kommer att dö samtidigt och jag var mycket lycklig. Det var jättekul. Kom i säng runt 4 så det var ett 21-timmars maraton för mig. Har sovit halva dagen idag. Skiiittrött.

Gårdagens soundtrack: Everybody needs somebody to love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback