KLAR

Lättnaden är mycket stor. Det är helt sjutk hur mycket det kan tynga ner en.

Jag tror provet idag gick bra. Det kändes iaf jättebra. Vet att ja har gjort något fel, men det är ju mänskligt att fela. Nu har jag dessutom gjort klart digitala bild bilden. Den blev faktiskt mycket lyckad. Hade egentligen tänkt använda bilden på Gud som petar på Adam och sätter liv i honom, men den enda bilden jag hittade gick inte att ha i 4:3 format så det sket sig. Men hittade en annan bra. Där gud är man och "jesus" kvinna numera. Tycker det är en skön blandning att Gud skulle vara allt och alltså både man och kvinna. Känns naturligt. Kanske borde gud fått bli kvinna men jesus var mer passligt i det här fallet. Så nu är det bara kommentaren till bilden kvar. Och imorrn tas tandställningen av, jag är lycklig.


Kommentarer
Postat av: Gustavtilde

I really liked your website. Thank you very much! Its a great website!very interesting and informative.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback