17 november

Nu är det bara fyra dagar kvar till Paris, tusan vad kul. Måste köpa inlägg till mina skor. Ska vara riktigt fransk med klackar i Paris. Eller jag vill iaf ha möjligheten att vara det.

Enda problemet jag ser nu är att jag är hyfsat förkyld. Vad är detta. Kunde det inte ha kommit lite senare, eller tidigare. Bajs bajs. Så nu tänkte jag lova mig själv att vara duktig och inte dricka resten av veckan, men det ser ju ut att gå bra. Idag ville Matt gå ut och eftersom han snart åker hem vill vi självklart träffa honom. Imorrn är det någon slags evening på ipn och om man klär upp sig = har en fancy klänning på sig så kommer man få gratis sangria och en klubba. Och det låter ju roligt. Men om jag inte går ut onsdag och torsdag är det ju bra iaf. Räknade på att jag och Hanna de senaste 9 dagarna har druckit 7 dagar. Hey frankrike, icke bra, skärpning. Nu börjar mitt nyttiga..re liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback