18 november

Skönt att ha ledigt idag. Jag behövde ligga och kolla på vänner hela dagen nerbäddad. Hanna har fått en miljon läxor till och tvivlar på om hon ska till Paris. NEJNEJNEJ! säger jag, man lever bara en gång. Nej men jag fattar fast jag ska gå och banka lite på hennes lärare. GRRR

Igår var vi hemma hos Wouter ett tag och sen till någon bar, la Suite kanske, och sen O'Shannons. Har inte så mkt till övers för den baren men visst. Trevligt iaf.

Idag har jag bara degat och tagit hand om vårt gigantiska diskberg och imorrn kanske jag ska gå på date. Det har jag aldrig varit och om jag nu får chansen att på riktigt amerikanskt mané göra det ska jag fan ta den.

Dom sätter upp så galet mkt julbelysning just nu. Ska lätt gå ut och fota allt för det är så himla fint. På hôtel de ville har dom satt upp lampor i träden så att det nästan ser varmt ut, trots kylan. Blå och gula lampor. Och på cours mirabeau sitter det lampor över gatan. På hela min skolväg sitter det massor av lampor så man kan ju bara hoppas på att dom kommer vara tända när man går till skolan alldelles för tidigt i december, åh så fint det är. Blir lite kär i den här stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback