C'est Paris!

Fan, imorrn bär det av. Jag ska ta tillfället i akt och vara mkt parisisk. Jag tycker mkt om Aix just för att det är så avslappnat. Men det är ju trots allt kul att klä upp sig. Så klackar åker med. Har till och med preppat idag och köpt sulor till dom så jag faktiskt ska kunna använda dom. Sen är det strumpbyxor som gäller för hela slanten. Strumpbyxor och klänningar. Har köpt ett tiopack croissanter som jag ska kunna knapra på så man inte tappar humöret. Vandrarhemmet stänger klockan 2 så det är bara att vara uppe hela natten. Men jag menar det är ju bara 2 dagar så det ska man kunna klara. Kan ju alltid nappa lite. Usch borde packa. Fast som sofia sa, egentligen ska vi inte behöva någon packning, vi kommer ändå att köpa allt där. Men det kanske vore bra med en liten backup-packning iaf.

Vi var ju på infomöte igår och vi får se hur livad gruppen är. Inga söta pojkar men det kan man ju överleva. Paris är stort.

Såg en film igår på franska, dubbad till franska alltså. Omöjligt att hänga med, det var mest boom boom boom, och sen lite konversation däremellan. Men det var mysigt ändå. Mitt livs första dejt gick bra. Det är ju bra, allt kan ju inte gå dåligt första gången. Ger mig lite hopp om livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback