12 oktober, quick

Sitter just nu på Quick, typ McDonalds. Jaja jag känner miig iaf inte lika utstirrad och ivägen här som jag känne rmig på pasta pates.

I fredags var det som sagt fest i kollektiv-villan. Det var nog ett av de finaste hus jag har sett plus att dom hade en gigantisk trädgård och pool. Dock fanns det ju ett stort minus med hela saken. Att den låg typ 20 minuter från stan. Uppför en lång lång väg. Fy tusan vad trötta vi var när vi väl kom fram.

Festen var iaf kul och förfesten var nog ännu mer lyckad. Bra kväll helt enkelt. Avslutades i sängen med SATC och en i princip oöppnad chipspåse som hade blivit över. Härligt.

Igår köpte jag en fin tröja ppå GAP, känner att jag är tillbaka i mina randiga tag igen. Jag har varit förvirrade i ett par år men nu är jag tillbaka i dom randiga tagen. Iaf. På kvällen tänkte jag och Hanna gå till café mirabeau och dricka tango men det var sports night så vi orkade inte ens sätta oss utan gick istället och plingade på hos Wouter som var faktiskt var hemma. Det kändes väldigt 90-tal att bara plinga på men det funkade bra. Han berättade om en läskig amerikanske han har fått om halsen, hon verkar inte kunna uppfatta signales alls verkar det som. Sen gick vi hem och kollade på Vänner. Ska äntligen bli invigd i den serien, det har ju inte riktigt hänt förut.

Det värsta med att det är så bra väder här är när man vaknar. Det sticker i ögonen och är jobbigt plus att man känner att man inte kan ligga i sängen och låta dagen gå förbi. Sommarvärmen har återvänt och jag går i kjol och leggings och tunn kofta och är allt annat än kall. Underbart man kan fortsätta använda sina tunna skor ett tag till.

Har nu fått hem Mamma Mia så antar att det blir film ikväll också. Annars kanske vi ser med dom andra. Who knows. Stackars wouter har redan fått ett sms av flickan idag, han har nog några fler att vänta med tanke på att han fick 8 stycken igår.

Nej nu tar batteriet slut och jag borde gå hem och göra mina läxor.... Jippie.

Bissoux

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback