Dagens

Fick frågan idag: Men om du inte har jobbat, vad har du då gjort? Ingen aning faktiskt. Men vad jag vet att jag har gjort är

  • Plöjt 6 säsonger Sex and the City
  • Jag har ägnat en HEL dag åt att försöka installera Fon, det hela resulterade i ett misslyckande.
  • Jag har sovit många lång mornar.
  • Jag har ätit och ej motionerat
Ja.... det kanske är det. Seriöst har jag ju faktiskt inte gjort så mkt.

Iaf kom Sofia och Clara igår och vi kollade på Farväl Falkenberg. Vet inte vad jag tyckte om den, var mest trött och hörde dåligt så jag missade nog lite av filmen. Vi åt supergod pasta och massor av glass, chips och honungglaserade jordnötter. Sen sov vi. Idag har vi gjort stan och jag har shoppat. HIttade en underbar blommig klänning och en fin tröja från Monki. Har även införskaffat både strumpbyxor och tofsar som jag behövde. Så nu behöver jag nog bara köpa en sladd till stereon där nere. BRA :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback