Loppis

Shit vilken kick. :D Jag har varit på Lions loppmarknad i Svedala idag och fyndat. Jag höll på och tuppa av lite varje gång dom sa priset. Det var ju verkligen billigt. Köpte 8 tallrikar från Gustavsberg för 30 kr. Kände mig jättefjompig men råkade skrika till när jag såg dom. Tur att dom som säljer jobbar idiellt för annars hade jag nog kunnat betala mkt mer för dom. Köpte dessutom kaffekoppar med rosor på, en liten sockerskål i glas, en lp-skiva (elton john) och en soppslev. Allt för det totala värdet av 70 kr. Jag känner mig lycklig. Matrialistiskt, ja! Men ibland måste man också få köpa sig lycka.

Har nu sett hela säsong 4,5 & 6 av SATC. Och jag trodde inte det var en sån serie, men jag började såklart att böla. Men det kanske är bra. Det var längesen. Eller ett par veckor sen, men ändå. Men det är så fint. Inte allt crap med alla killar. Utan det andra, att dom har varandra. Och jag vet att det är jättecheesy, men sån är jag. Jag undrar verkligen vilka det kommer bli som man kommer har sån connection med, jag hoppas verkligen att det blir några. Tänk om man inte får det. Klart man alltid kommer ha vänner, men det där... Fast jag har redan mina aningar, några som man kanske int e är så lik... Eller iaf inte till det uppenbara men som ställer upp i vått och torrt.


By the way, hade riktigt kul igår. Visst musiken var inte helt förvånande en besvikelse. Men det är kanske ändå inställningen som räknas. För att dansa till country på vinylbaren var en helt ny och underbar upplevelse. Men det kräver ju dock sin partner, och Elsa hade verkligen movesen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback