Nu har jag varit duktig

Igår fick jag iväg ansökning om csn. Och idag tänkte jag kolla upp försäkringsskit.Och faktiskt städa mitt rum så jag kan komma igång med packning och sånt. Det är ju fan inte långt kvar och om allt ska vara tvättat och så kanske det är bäst att börja sätta igång och tänka igenom. Och väga. Det enda jobbiga är att vi inte har någon våg här hemma. Kanske kan låna, eller köpa. Det är sjukt att vi inte har någon. Har någon idé om att jag ska ta en stor bag, eller typ påse att packa i som inte väger så mkt. För en resväska väger ju för tusan 5 kilo i sig. Inte så smart. OCh jag upptäckte dessutom nu att handbaggaget får väga 10 kg. Så det ska vara lunkan med dator och så. Ska bara kolla upp väsktillgången här i husen så det finns tillräckligt med väskor. Mamma ska dessutom ta med handdukar ner då det slipper jag och då betyder det att jag bara behöver ta med kläder och skor. För shampoo och sånt skiter jag också i. Det börjar arta sig. Jag kan fortfarande inte fatta att jag ska åka om...  9 dagar till frankrike. 7 dagar till Sthlm. HJÄLP

Om någon har några sista-minuten reseråd är jag mer än tacksam för dem.



Okej nu har jag varit ännu duktigare och anmält mig till högskola. Tabbade ju mig sist och tackade inte ja till att stå kvar i kön. Så jag vet ju inte hur mycket närmare jag kom ens. Kom som bäst 70e reserv i Lund. Så det var ju inte tal om att jag skulle komma in, men det hade ju inte varit fel att veta hur stor skillnaden mellan första och andra urvalet var.

Kommentarer
Postat av: Bella

Svar: tyvärr var det försent. De andra började för flera veckor sen, jag fick reda på det för sent...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback