Tisdag

Jag känner att jag har lagt av med mina gamla bloggarfasoner och skriver istället bara små korta kommentarer. Har inte så mkt att rapportera om just nu och i mitt huvud snurrar mest tankar om frankrike. Och hur intresserade folk än är så blir det inte roligt när jag tjatar om det 40 dagar i rad.

Men men en klassiker är ju dagens soundtrack. Och idag känner jag att jag har haft många låtar som har accompagnerat min tillvaro.

Så...
Dagens Soundtrack: Balladen om briggen Blur Bird av Hull - Imperiet
Keep Breathing - Ingrid Michaelson
Kids Don't Stand a Chance - Vampire Weekend

Håll till godo. Börjar nästan grina av keep brething. Om unegfär en vecka kommer mitt bloggande med största sannolikhet bli mer intressant igen. Förhoppningsvis har jag slagit mig till ro i solen på vår balkong och sippar rödvin och tänker på en söt fransk pojke som jag har spanat in. Eller iaf kommer jag ha tillbringat ett par underbara dagar med Hanna i Aix. Så stå ut, jag tror det är värt väntan.

Har varit och sett Vistörerna. Inte särskilt bra film. Men den var visserligen underhållande. Men träffade iaf Lasse och Erik. Och det känns konstigt, men jag har nog saknat dom. Det är konstigt att inte träffa och se dom 5 dagar i veckan längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback