come out of the shade

Ännu en trevlig helg.
I fredags var det 25-årsfest hos sexmästaren men först våffelkalas hemma hos sandra. Tryckte i mig massor av våfflor trots att jag egentligen redan var mätt, men den nya kombon av våfflor och keso var ju så god. Kladdkakan fick vi med oss och proppad med tända ljus steg vi in och tackade äldrekursaren. Trevligt som sagt och Hanna är back on track så det är skoj. I lördags var det vår, på riktigt. Jag och Hanna tog ut en filt och satte oss mot en vägg i linnen och det var mkt mkt varmt. Underbart. Sen var det hem för att få på sig 90-talsstassen och jag vet inte hur mkt det var, men lite grunge var det iaf, hade flanellskjorta och magtröja. Magtröja är förresten inte att rekommendera efter 120 öl, man får ingen snygg mage då. God mat och trevligt sällskap och sedan Flashback på NH. Dansade dansade dansade och hade jättetrevligt bland all 90-talsmusik. Tur att man har så trevliga danspartners. I söndags var det plugg så det var väll kanske mindre roligt.

Men igår var det strimma igen. Och nu fick vi göra något. Fantastiskt roligt. Blev stucken i armen och fick vara med jättemkt och alla är så himla trevliga och hjälpsamma och ja gud vad kul det är. Dessutom var det riktigt vårväder, men idag som var den fria pluggdagen som jag och hanna skulle spendera på en filt i solen, då går ju solen i moln. Vad är det för skit?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback