Ett sällsynt exemplar

Winnerbäcks nya skiva är släppt. Fint. Tänk om jag ångrar mig och sen ångrar mig igen.

Nu vet jag var det var för låt han spelade på Hultsfred så fint, ett sällsynt exemplar. Börjar nästan grina llite. Har haft en sjukt fin och härlig helg med Anna på besök. Saknar malmö och sommaren något sjukt. Men trivs asbra här. Så jag förstår inte vad mitt problem är. Har börjat sticka, det funkar bättre då. En röd alsduk ska det bli. Den kommer nog att lysa fint.

Nu histo på hjärta och njure.

Gjorde lite fina fynd på myrorna i fredags med Anna, en hemmastickad knallröd tjockkofta, en tunn klarblå blus som faller så fint och en jeansblus från cos. Sällan man hittar något så nytt. Massor av fint helt enkelt. Skjorta som jag egentligen skulle ha hittat till Baby-utklädnaden hittade jag ingen men fick låna en perfekt skjorta av adam. Insåg att det är väldigt fint med en vita normal skjorta. Det måste jag skaffa. I helgen är det ikea som gäller. Jag måste få ordning på mitt rum. Men det blir nog bra när jag får ditt dom där hyllorna. Det känns så. Har gjort en handlingslista och allt... känns som jag undviker att plugga.

Helgen var som sagt väldigt fin. I torsdags cyklade vi ut till HG och kollade på bye bye bicycle som inte var så imponerande. Och sen jonathan johanson som var desto finare. Köpte en blå tygkasse och fullkomligt exploderade när han som sista låt spelade dancing in the dark av bruce springsteen. På fredagen sprang vi runt på stan och roade oss ett tag och njöt av det fina vädret. Sen en förfest med en riktigt bra dj och sedan animal five 1 ½ timma efter utsatt tid. Sångaren var som tur var galen och festlig och det gjorde inte så mycket att dom var så försenade helt plötsligt. Vi ville gå hem men det gick inte med all fin musik som spelades. Fantastisk. På lördagen cyklade vi till gamla linköping och köpte massor av polly och satt i solen och smaskade i oss. Sen var det min inflyttningsfest som blev helt sjukt lyckad. Verkligen. Helgens lågmärke var när anna åkte ifrån mig på bussen. Sorgligt. Så nu är man tillbaka som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback