Halleluja!

Är helt fast i halleluja! av [ingenting]. Vilken fantastisk låt. Var på John Doe igår och såg Florence Valentin. Det var mycket fint men kom på att jag saknade Malmö. Varför är det så långt bort??! Ikväll är det tackmiddag för oss som har hjälpt till med nollningen och imorgon är det BVC. Det ska bli sjukt kul. Ska dock stå och laga lasagne hela dagen innan det. Men sen är det fest. Och nästa vecka kommer bli grym. För det första så kommer vi att börja med riktigt plugg och det ska bli skoj. Men framförallt så kommer Anna på torsdag. På kvällen är det John Doe igen och Jonathan Johanson och Bye Bye Bicycle spelar. Och dans dans dans. På fredagenär det klubb din mamma och Animal five spelar. Sjukt skoj var det ju sist så jag har höga förväntningar. Och på lördag är det min dansinflyttningsfest med dansfilmstema. Och det kommer också att bli grymt. Måste bege mig till Myrorna i veckan och leta knälånga midjehöga shorts. Annars har jag hela outfitten skulle jag tro. Kanske får klippa lugg. Men det kommer bli en fin vecka iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback