Underbara väder

Jag har ju en liten regel för mig själv nu fram till studenten. inget långbent om det är sol ut. Detta för att jag ska slippa känna någon panikångest inför att behöva gå i vit klänning. Det vore kul om benen inte hade samma färg som klänningen. Har hittat min klänning förresten. Mycket twiggy-artad och sent 60-tal. Lite sturktur i tyget. Inte över huvud taget vad jag hade fantiserat om. Men ack så rätt. Det är konstigt det där. Plus ett par toksöta skor. Blommiga. så nu fick jag in det någonstans iaf.

Låg ute en stund på eftermiddagen nu och somnade. Så himla skötn. I kjol och t-shirt. Att det inte skulle vara sol i sommar är för mig nu otänkbart. Ännu mer otänkbart är det att det skulle vara dåligt väder på studenten. Sånt händer väll ändå inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback