Dream

Våren är här. Det känns nästan sommar. Cyklade och hämtade mina böcker på preem idag och passade på att köpa en glass. Underbart att gå hem i solen sen. Synd bara att jag måste sitta inne och plugga nu. Men sånt är livet när man skjuter upp saker. Har haft en mycket trevlig vecka. Var och såg Handsome Furs och Dag för Dag på hg i torsdags och träffade trevliga människor. John Doe är fan grymt. Hur kan jag inte ha varit där tidigare. Och det är tydligen där som alla söta indiepojkar i Linköping hänger. Var i säng lite för sen som vanligt och var lagom trött på föreläsningen kl 3 dagen efter. Spöregnade och jag cyklade i vita byxor inte smart. Tänkte att det var okej ändå och gick och handlade men såg när jag kom hem att det måste ha sett ut som jag gick naken. Tur att jag iaf inte träffade någon jag kände. Förfest hemma hos Elin och dans till Petter och sen massa fin musik. Jag börjar bli smått impad av musiken. Hade tokigt kul och än en gång vad jag i säng försent och mitt dygn är numera vänta.

Såg Requiem for a Dream igår. Riktigt bra. Det var lite stelt men det gick bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback