stress!

Jag känner mig så furktansvärt stressad. Har typ en miljon grejer att göra. Eller egentligen inte. Men det känns så.

Ska skriva en tolkning av Mina löjen av Johan Henrik Kjellgren till imorrn. Det är en dikt som handlar om hans förakt mot allt och det värsta är att den skrev på typ 1700-talet. Egentligen var den ganska kul att läsa. Det man förstog av den. Men att försöka tyda ut den och skriva om den. Nej det blir på tok för jobbigt. Men det är det minsta. Jag har ett jävla kemiprov imorrn och det är ingen trevlig historia. Har typ 3 kapitel varav jag kan hyfsat ett. Men jag skulle misslyckas ganska fatalt även om det bara hade varit det som vi skulle ha prov på. Jaja vi får se hur det går. Känns jobbigt att plugga, jag är ju så furktansvärt omotiverad. Det enda som motiverar mig är att jag vet att jag ligger på gränsen och måste visa vad jag kan för att få ett mvg. Förtjänar det egentligen bara att man pallar inet engagera sig med en lärare som ser ner på en och pratar i exakt samma röstläge hela tiden. Man kan verkligen inte höra om hon är glad eller ledsen. Stackars uttryckslösa kvinna. Jaja, bäst att återgå till pluggeriet :(

Kommentarer
Postat av: Erlandlotte

A very interesting read, I hope you will be adding more soon. Will be passing this onto all my friends.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback