4 december

Nu har kylan verkligen kommit hit, det är freeeeezing. Enda sättet att rädda sig själv är att ligga nerkrupen under täcket och kolla på Greys/Vänner/Gossip Girl. Oj så mysigt. Annars går det även bra att bli hembjudna på middag till engelsmän som faktiskt kunde laga mat. Underbart. Annars kan man även dricka öl. Det värmer.

Imorrn är det min födelsedag, det ska bli kul. Det ligger ett paket i vår lägenhet någonstans, dock vet jag inte vart eftersom Hanna kände sig tvungen att gömma det från mig, det var nog trots allt en bra idé. Så imorrn blir det något, vad man nu kallar saker hemma hos oss innan vi drar ut någonstans. Ingen vet vart än dock. Men roligt ska det bli. Dumma Edgar är inte här utan åker och hälsar på sina föräldrar. Sånt känns inte kul.

Nej nu är det mat som gäller innan jag trillar ihop. Och ikväll ska jag baka. Kanelbullar kan väll aldrig vara fel att bjuda på. Aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback