det tar ju aldrig slut

Just nu domineras mitt liv av skolan, och det är verkligen ett maraton. Det slutar liksom aldrig. Till i tisdags var det armgumenterande tal (halv svenskbetyget) till idag var det matteprov, till imorrn är det analys av reinfeldts tal (andra halvan svenskbetyget) och sen när det är klart, då är det dags att börja spurta för att hinna klart med projektarbete. Även om det tidigare har känts som att vi har hållit tidsplanen bra så är det numera tajt om tid, vi har halkat efter lite... eller framförallt jag. Men det ska ordna sig i helgen. Skoj helg. Nej men får väll hitta på något lajbans på fredag.

Nu har mamma utnyttjat sin enda kontakt till att ge mig ett jobb. Och det ser inte glasklart ut men ljust iaf. I disken (inte så glamoröst, men vem bryr sig, dessutom så är det till en början isf för att sen få hjälpa till i köket) eller så. Men jag vet inte än. Ska dit och prata med en tjej nästa vecka på onsdag. Så då får jag göra mig presentabel. :D Hihi. Vad lycklig jag känner mig. Livet går framåt. Jag kanske inte behöver vara arbetslös när jag tar studenten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback