16 november

Om 5 dagar är det Paris som gäller och oj vad det ska bli kul. Har hittat en second hand i marais som jag skulle vilja gå till, annars skulle jag mest vilja vara.

Känner att vi har tagit tillvara på varenda tillfälle att gå ut som har funnits den här veckan, och äntlgen har vi börjat komma in i rätt rytm. I fredags käkade vi med Sofia och hennes föräldrar och oj vad gott det var. Jag har inte käkat så mkt på jag vet inte hur länge. Sen gick vi ut. Var på ipn, såklart :P, och ett tag på scat för att vända och gå ut direkt. Det vänder sig lite i magen på mig varje gång jag går ner där.

Igår låg vi och kollade på vänner till klockan 1 då vi äntligen orkade tagga upp lite och drack en dryg flaska vin och begav oss ut. Först castel, men det var lite tomt trots att klockan var 3 konstigt nog. Sen ipn och sen scat. Det var skoj och sen kom vi hem och kollade på vänner igen. Ipn fick något ryck och började spela greaselåtar, i want you back och tillslut vännerlåten. Det var riktigt riktigt skoj. Träffade Guy som vanligt på vägen ut eller in från något. Alltid detta springande. :) Dessutom gjorde vi inte av med en krona på hela kvällen. Det är det fina med aix, man kan gå till tre klubbar på en kväll men ändå inte spendera något.

PARIS PARIS PARIS

Känner att man borde ladda upp genom att kolla på någon mkt parisisk film. Typ Amelie från Montmartre. Får väll flörta in mig hos wouter så jag kan använda hans internet.

Ikväll är det love actually som gäller. So long.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback