Frankrike

Nu är jag framme i Frankrike. Sitter i shorts och tisha på en trottoar och själv någons trådlösa nätverk. Egentligen var jag och Hanna ute och letade efter en Fon hotspot. Men den verkar inte riktigt existera. Mkt synd. Men vi hittade något annat. Så man får hoppas på att det funkar ett litet tag till iaf. jaja.

Lägenheten är mkt söt men toaletten har VÄLDIGT lågt i tak. Jag har väll 5-10 centimeter kvar till taket när jag duschar. Hanna och jag energisparar som de värsta pensionärstanter men det har också sin charm.

igår var vi och skrev in oss på skolan och imorrn är det inskrivningstest. Sjukt läskigt men jag vet inte riktigt varför. Det är ju bara så att jag ska hamna i rätt grupp. Först är det ett 3 timmars prov och sen ska man ha något slags muntligt prov med en lärare. Det kanske är det som skrämmer mest.

So long. Uppdaterar mer när jag kan börja använda internetet på skolan.


Kommentarer
Postat av: Christina

Heej! härligt att läsa att ni har kommit fram! Hoppas allt blir bra, med skola och så. Puss och kram!

2008-09-30 @ 19:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback