and if you have something to say, you better say it to me now

Så var det vår. Och det är ju underbart. Jag har gått i strumpbyxor och kavaj och halsduk utan att frysa det minsta. Fantastiskt. Har suttit och fikat i solen med Hanna och hennes bror och njutit och lyssnat på musik. Dessutom är HEL-tentan avklarad och det är ju också fantastiskt. I sånt här väder kan väll människor ändå inte vara sura. Man kan ju inte annat än att sluta le.

Nu är det ett par timmars plugg igen och sen så blir det kanske en trevlig kväll.

Såg Once igår igen och den är ju lika fantastisk som alltid.

Överanvänder jag ordet fantastisk?! NEJ, livet är ju fantastiskt. Det är vårkänslan som har infunnit sig. Och precis som förra året går jag runt och känner mig kär trots att det inte finns någon. Underbart.

Livet är fan underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback