Like a Rolling Stone

Oj, när skrev jag sist. Det har varit svinkallt här, men nu är det äntligen på väg bort hoppas jag, en hel del snö har iaf smällt bort. Jag går ju och dagdrömmer om sandaler och jeansshorts. Så nu får våren skynda på.

Vi satt och filosoferade i basgruppen idag om hur snabbt tiden går fast det känns som att man inte hinner med någonting. Konstigt det där.

I helgen var Hanna här. Jag fick ett lyckorus när hon klev av bussen. Trodde inte att jag saknade henne så mkt. Men det gjorde jag. Där ser man. Så i fredags var vi på HG och det var roligt och i lördags byggde vi en männsklig pyramid i snömodden. Fin födelsedagspresent va. Annars var det en enighet mot träning och en omfamning av vårt dekadenta frankrikeliv. Jag saknar det nog trots allt. Väldigt bekymmerslöst.

Igår åt jag våfflor men semlor har jag inte alls hunnit med. Synd, jag som tycker det är så gott med semlor. Såg även pride and prejudice och spelade guitar hero, jag var helt katastrofalt dålig, det tog hårt. Måste öva i påsk.

Imorrn är det finsittning, ska bli riktigt roligt att se alla uppklädda. Framförallt killarna. Det är ju inte så många som går ut i kostym liksom.

Kommentarer
Postat av: Sara

Du kan komma hem till oss i påsk och öva:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback