Don't Think Twice, it's all right

Frackinvigning igår.

Kom hem till Kristin och Adam och när det var en timme kvar till invigningen var fortfarande inte symaskinen ledig så då åkte silvertejpen fram. Och efter många positiva kommentarer tror jag nog att jag behåller fracken sådär. Personlig är den ju iaf. Invigd blev den och sen var det kravall på kårallen. Kameran lyckades bli stulen och kände mig lite låg. Men det är ju så tråkigt så jag dansar på som tusan och det hjälper. Är lite osmidig inför halva klassen och diverse äldrekursare och får ännu fler kommentarer resten av kvällen. Hem när det stänger efter att både ha fått dansa läkardansen och diverse andra danser till underbara låtar. Blev faktiskt väldigt förvånad av musikutbudet. Nattliga telefonsamtal, nudlar och greys avslutade kvällen fint och vaknade halv 1 i bra skick idag. Tricket är att sova länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback