See I've got a plan, a plan to get us out of here

Härlig helg.

Skolan har kommit igång och det är mycket att plugga men det är väldigt roligt, och intressant. Det är en helt annan sak att plugga när man faktiskt är intresserad. Intebara för att det ska leda till ngt utan det är faktiskt intressant i sig.

I fredags ville jag gå ut och det ville Adam också men ingen annan så vi gick till flamman och jag hade en fantastiskt rolig kväll. Dansade och dansade tills allting tog slut och blev skjutsad hem på isiga vägar i en vindlande fart av en Eskilstuna/Uppsalabo. Vaknade dagen efter med världens baksmälla men helt utan ångest i min 90-säng. Man kanske borde ta upp en från Malmö, jag saknar space. Klockan 4 ungefär var jag i princip återställd och gick till Hanna för att pyssla till mig inför tackfesten som skulle äga rum på Skytte C. Skytte C ligger i mitten av ingenstans och det kändes som jag skulle ut på hajk i skogen eller något. Bara iförd lite porrigare kläder. Men roligt var det och jag såg allt från självmordsbombare till grottmänniskor. Härligt. En mkt lång men innehållsrik och rolig sittning och lambo 3 gånger på raken med fulvin är inte okej i högklackat. Men det gick. Dansade dansade dansade och besökte skogstoaletten och ja det var fantastiskt roligt iaf. Tog mig hem tillsammans med en marsian i silverkalsonger och har väl gjort bort mig lite igen. Men det var det värt.

Nu ska jag gå och handla bullar så jag har något att bjuda på på fikat om 45 minuter.


OCH DET SKULLE JU VA DANS DANS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback