Söndermarken

Livet rullar på. Den här veckan var sista veckan i Norrköping, tjoho. Underbart. Nu börjar allvaret. Men det ska bli kul. Det vi kommer läsa nu kommer ha så mycket mer anknytning till vad vi faktiskt sökte oss till. Ska bli kul. Hoppas jag får pengar snart så jag kan köpa böcker bara. Men det löser sig.

I onsdags var det bullkalas hemma hos Kristin och Adam eftersom sista delen av tentan låg på torsdagen och ingen riktigt ville gå ut. Hur mysigt som helst. Massor med bullar och kladdkaka och äppelpaj och kaffe osv. Mums. I torsdags käkade vi lunch med basgruppen hemma hos Lena och pimplade vin innan jag och Hanna lite halvtipsy gick för att ta campusbussen hem. Förfest hos mig och sen Karin och sen platå och fy tusan vad det alltid är dålig musik där, igen!!! Aldrig mer platå på torsdagar. Visst att det är gratis innan tio, men man blir deprimerad av musiken, det går inte. Men jag hade riktigt roligt ändå. I fredags var det lugnt, låg i soffan hela dagen, så himla skönt. På kvällen såg jag Nick and Norah's Infinite Playlist. Härlig film. Jättebra även om den inte ger någon större mening. Och så himla underbar musik dessutom. Underbar. Sov till tolv dagen efter och 6 var jag iväg för fest igen. Hemma hos Karin som hade inflyttningsfest. Mkt människor och väldigt trevligt. Kanske lite väl mkt att dricka. Men det gick bra.

Sovit länge idag och tvättat och stått i. Skulle väll egentligen ha handlat idag men jag kände att en aktivitet var lagom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback